Menu

12. 1. 2014

When I don't know why I'm doing what I'm doing

Toto je jeden z tých dní kedy sa mi nejako popletú kábliky v hlave a robím totálne kraviny ktoré sa normálnym rozumom nedajú normálne vysvetliť :D ale to patrí k čaru mojej osobnosti (týmto ospravedlňujem väčšinu vecí :D) 

Aby som sa dostala k pointe dnes večer ma osvietilo (-_-) a išla som na svoj pokec účet. Pomenila som si volačo na nástenke popísala nejaké veci a tak. Potom mi písali nejaký debilkovia a absolútne ma to tam nebavilo. Čudujem sa ako tam môže niekto tráviť väčšinu svojho času. Ako som tam ja vedela tráviť čas a písať si s tými ľuďmi čo sú tam. Neviem či to až teraz sa ki zdá že už mám latku vysoko ale proste sú tá debili, úchyláci a zúfalci. Viem že to tam bolo vždy a aj bude ale proste tie roznovory a to všetko no OTRAS!!! Never ever! Ale na narodky si dám to free plusko a očekujem nejaké vecičky čo mám v pláne :3

A ešte som sa dnes nejako náhodne dostala k jednej online anonymnej zoznamke kde som chvíľku písala s tými ľuďmi ale tiež nič moc. Potom som to vypla a jak som sa chystala do školy tak som rozmýšľala že načo som tú zoznamku zapínala? Ja nikoho nechcem ale naozaj teraz píšem. Nepotrebujem nikoho tak už si musím vtrepať do tej svojej gebule že tie kraviny nemám zapínať :D najlepšie to celé zrušiť a hotovo mám po probléme. Budem nad tým musieť seriózne uvažovať. 

Na dnes už končím zajtra hádam niečo záživnejšie :)


Moja healthy dinner :3 workout day 4

Enjooooy :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára