Menu

11. 1. 2014

Shopping tour de Avion :D

Dnes sme boli s babami v BA na nákupoch. Blíži sa nám na škole ples tak sme si chceli kúpiť nejaké šaty (nie že by som doma nejaké nemala ale tak nové sú nové :3) tak sme behali po avione, skúšali všetko možné aj nemožné :D ale nakoniec si kúpili všetky tri šaty. Ja som si kúpila také čo som ani nechcela :D resp keď som išla tak som si povedala že nechcem dlhé a určite nie nejakú výraznú farbu ako červenú a hádajte ako som skončila? Áno presne tak dlhé a červené :) ale musím uznať že sú fakt pekné :) a mám k nim ešte taký super náhrdelník tak sa tomu teším strašne celému :) 


Taká šitná fotka z prednej kamery telefónu ale tak :D zajtra pridám lepšiu :) teraz sa mi už nechce, zajtra možno bude aj new in príspevok ak sa podarí. Na dnes všetko už som vyšťavená :D

Enjoy :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára