Menu

10. 1. 2014

Getting skinny

Po nejakom čase sa vám opäť hlásim :D ako vidíte škola sa ešte len začala a už nemám toľko času na to aby som sem písala a môže za to čiastočne aj moja lenivosť :D šak sa už poznáme čo vám budem klamať :D no ale odkedy som písala naposledy udialo sa pamr vecí v mojom živote :) 

Po prvé: konečne som sa dokopala k cvičeniu! Už dávno som s tým chcela začať (presnejšie na začiatku letných prázdnin 2013 :D) ale nejako som sa k tomu nevedela dokopať. Ale teraz ma Juls tak nakopla že sme začali spolu cvičit workout. Sú to polhodinové videá na YT kľudne si to môže hocikto nájsť a začať podľa toho cvičiť ako my :) poviem vám je to už tretí deň čo cvičím ale uff neni to len taká sranda :D ale kto by to predsa len chcel skúsiť volá sa to Jillien Michaels - 30 day shred :) je to v podstate 30 dňový workout cvičíte level 1 30 dní a potom máte ešte ďalšie dva levely čo sú dokopy tri mesiace. 

Po druhé: zdravý životný štýl a diéta s tým spojená :D áno ja viem že na mňa by to asi nepovedali hlavne nie teraz keď som si načala tú geniálnu čoklit ^_^ ale tak dala som sa na cvičenie a chcem vidieť výsledky takže sa snažím to nezdravé jedlo vynechávať a na večeru jem už iba šaláty :)


Po tretie: idem si robiť vodičák!!! Áno je to tak cesty budú zasa raz o niečo bezpečnejšie :D mala som si ho začať robiť už od pondelka ale asi to budem musieť nedobrovoľne posunúť o mesiac kvôli externým maturitám. Nestíhala by som sa učiť aj na testy na autoškolu aj na maturitu. Takže začnem asi až niekedy v polke februára :)

Po štvrté (nebojte už končím :D) : idem na študentský ples! Aj s babami sme sa rozhodli že by sa už temto rok patrilo keďže sme maturantky :) preto ideme zajtra do BA na šaty :3 moje obľúbené nákupy viete aké je moje heslo? Šiat nie je nikdy dosť! :D a tak asi vyzerá aj môj šatník. A keby nič nekúpim tak si budem musieť vybrať niečo zo skrine. Tak mi držte palce nech zoženiem niečo pekné do 20 eur! :)

Workout ma posledné dni ničí preto už ležím v posteli a idem pekne spať :) 

Enjoy friday night :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára