Menu

3. 1. 2014

New relationship? No, thanks.

Dnes keď som si písala s kamarátkou o chalanoch tak som trošku rozmýšľala nado mnou. Odkedy som sa rozišla s L tak som si povedala, že nikoho nechcem a tak je to doteraz, nič sa nezmenilo a ani nechcem aby sa niečo menilo. Takto je to fajn. Som nezadaná, na nikoho sa neviažem a proste robím čo chcem a kedy chcem. Nemusím nikomu oznamovať kam idem, s kým idem alebo kedy sa vrátim. Preto mi to vyhovuje. A ak sa musím sama sebe priznať bojím sa ďalšieho vzťahu. Bojím sa že by sa zopakovalo to čo bolo alebo aspoň niečo z toho. A to nechcem. A tiež mám pocit, že by som bola na niektoré veci asi trochu háklivejšia alebo citlivejšia kvôli tomu čo bolo. Nechcem teraz zveličovať ani aby si niekto myslel aký bol môj ex otrasný. Mali sme veľa pekných chvíľ ale striedali to také ktoré som si ani neuvedomovala na začiatku ale potom na konci mi strašne liezli na nervy. Boli to také maločkosti akoby ale dosť podstatné. Preto nič ďalšie nechcem. Chcem tráviť čas s kamarátmi, zabávať sa a užívať si život. A ak raz príde niekto kto bude stáť za to tak nezaváham :)

Ešte trochu z iného súdka :) dnes sme boli v nay-ke a mám nové púzdro na Ipad ^_^ aby sa mi nedoškrkal a nalepila som si aj ochrannú fóliu aby sa mu fakt nič nestalo :D musí mi vydržať čo najdlhšie! 

Tu je fotka: 


Len aby ste mali predstavu :D to jablko zozadu som si tam nalepila sama :D a šak vyzerá to celkom použiteľne nie? :)

Enjoy :)

P.S. Práve začalo pršať :) to sa mi bude super zaspávať :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára